10%

ریاضی کامل ریاضی 1 هنرستان 1403

هزینه بسته بندی و ارسال به مبلغ نهایی افزوده می گردد
Original price was: 520,000 تومان.Current price is: 468,000 تومان.
آماده ارسال
نقد و بررسی اجمالی

ریاضی کامل با داشتن آموزش دقیق و کامل، سؤال‌‌های امتحانی با پاسخ و سؤال‌‌های چهارگزینه‌‌ای با پاسخ مجموعه‌‌ای کامل جهت موفقیت دانش‌‌آموزان در راستای درک و آموزش مفاهیم ریاضی و آزمون‌‌های پایانی می‌‌باشد.
جامعۀ هدف این عنوان از سری کتاب‌‌های جویامجد دانش‌‌آموزانی هستند که قصد دارند پایۀ ریاضی خود را قوی سازند و مهارت و آمادگی لازم و کافی را برای موفقیت در آزمون‌‌های پایانی و کنکور کسب کنند.
ریاضی کامل نسبت به سایر کتاب‌‌های منتشر شده از این انتشارات هم حجم بالاتر و هم مطالب بیشتری دارد و همچنین این کتاب می تواند نقش مهمی در بهبود روند مطالعاتی دانش‌‌آموزان هنرستانی ایفا کند و تمام نیازهای دانش‌‌آموزان، اولیا و خواسته‌‌های دبیران در مورد مطالب درس ریاضی را پاسخگو می‌‌باشد.
هر درس از کتاب ریاضی کامل شامل 3 بخش می‌‌باشد.

1 – آموزش
در ابتدای هر فصل، آموزش ریاضی با بیانی ساده و روان و به‌‌صورت قابل فهم با ذکر مثال ها و نکته­ های کافی بیان شده است. هدف از این نوع آموزش درک عمیق از موضوعات و مطالب آموزشی می باشد. با مطالعۀ این قسمت دانش‌‌آموز به‌‌صورت خودآموز و بدون حضور دیگران هم می‌‌تواند به تنهایی به مطالب و موضوعات کتاب درسی مسلط شود. این بخش از کتاب آمادگی لازم و کافی برای حل پرسش‌‌ها و تست های چهارگزینه را در دانش‌‌آموزان ایجاد می‌‌کند.

2 – سؤال‌‌های امتحانی با پاسخ تشریحی
در قسمت هر درس، سؤال‌‌های تشریحی در سطح آموزش کتاب ریاضی کامل می‌‌باشد که بیشتر جنبۀ آمادگی برای آزمون‌‌های کلاسی و آزمون‌‌های پایان ترم را دارد و از انواع طیف سؤال‌‌ها از قبیل درست و نادرست، کامل کردنی، سؤال‌‌های چهارگزینه و نمونه سؤال‌‌های متنوع امتحانی در‌نظر گرفته شده است که باعث می‌‌شود دانش‌‌آموزان با در اختیار داشتن پاسخ‌‌ها (مشابه فعالیت‌‌، کاردرکلاس و حل تمرین‌‌های کتاب درسی توسط دبیر) از توان بیشتری برای آزمون‌‌های پایانی برخوردار شوند و می‌‌توانند نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و در صورت نیاز بخش آموزش کتاب را مرور کنند تا به‌‌طور کامل بر مطالب کتاب درسی مسلط شوند.

3 – سؤال‌‌های چهارگزینه با پاسخ تشریحی
در بخش سوم هر درس سؤال‌های چهارگزینه‌ای متنوع و کاربردی همراه با پاسخ تشریحی طراحی شده است که شرط لازم برای حل آنها تسلط کافی بر روی مطالب درسی می باشد. دانش‌‌آموزان در صورتی که مباحث پایۀ کتاب درسی را آموخته باشند و آموزش های ارائه شده در بخش اول هر درس را یاد گرفته باشند، خواهند توانست به سؤال‌های این بخش پاسخ دهند.

در انتهای کتاب ریاضی کامل پایۀ دهم هنرستان نمونه سؤال‌هایی از مدارس سراسر کشور همراه با پاسخ تشریحی گذاشته شده است.

 

مشخصات کلی
سایر مشخصات
سال چاپ

1403

تعداد صفحات

420

قطع

رحلی

وزن

800 گرم

پایه

دهم

رشته

فنی و حرفه ای و کاردانش

آموزش

دارد.

سوال های امتحانی با پاسخ

559 سؤال

سوال های چهارگزینه

786 سؤال با پاسخ

تمرین ویژه

ندارد.

سوال امتحانی بدون پاسخ

ندارد.

آزمون های هماهنگ مدرسه ای

14 دوره

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی