فوکوس ۹: جنگ جهانی دوم به روایت سازندگان Call of Duty WWII

در نهمین قسمت از برنامه فوکوس، با استودیو اسلج‌همر گیمز همراه شده‌ایم تا نگاهی دقیق‌تر به روند ساخت بازی Call of Duty: WWII و جنگ جهانی دوم داشته باشیم.

در میان گیمرها نمی‌توان شخصی را پیدا کرد که با سری Call of Duty خاطره نداشته باشد. کالاف دیوتی از همان ابتدا کار خود را با جنگ جهانی دوم شروع کرد و در نسخه دوم به اوج خود رسید؛ نسخه‌ای که هیچ وقت از یاد بازیکنان بیرون نخواهد رفت و به خوبی توانست وقایع جنگی نظیر D-Day را به تصویر بکشد. استودیو اسلج همر گیمز (Sledgehammer Games) با ساخت بازی Call of Duty: WWII، بار دیگر وارد جنگ جهانی دوم شد تا آن دوران خونین را با شکل و شمایل جدیدتری به تصویر بکشد. داستان بازی روایتگر گروهی از سربازها در نبرد Operation Overlord بود که تیم سازنده توانست پس از مدت‌ها یک بخش داستانی قابل قبول را ارائه دهد.

در نهمین قسمت از برنامه فوکوس به سراغ سازنده‌های بازی Call of Duty: WW2 رفته‌ایم تا بیش از پیش با جنگ جهانی و نحوه پیاده‌سازی آن در بازی آشنا شویم. قطعا ساخت یک بازی از روی روایت‌ها و رویدادهای تاریخی کار سختی است و چالش‌های مخصوص به خودش را دارد که سازندگان کالاف دیوتی، به خوبی در موردشان توضیح داده‌اند.

فوکوس، نام بخش ویدیویی جدید زومجی است؛ جایی که در آن به سراغ مصاحبه‌های هیجان‌انگیز با کارگردان‌های معروف و افرادی می‌رویم که سرگرمی‌های متفاوتی را در دنیای هنر هشتم برای‌مان خلق کرده‌اند. به پشتِ صحنه‌ی ساخت بازی‌ها؛ آن‌هم با دوبله فارسی.

امیدواریم از تماشای هشتمین قسمت فوکوس لذت ببرید.

 

ارسال دیدگاه